Lecturer
Mustafa Murat CERİT

Faculty of Economic and Administrative Sciences

Business Administration

SHORT CV

Education

2018 -
Doktor

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR)
2015 - 2017
Master

Universitaet Bremen

2004 - 2008
Bachelor

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Academic Titles

2018
Lehrbeauftragte (r)

TÜRK-ALMAN ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

ACADEMIC STUDIES

  • National

    (2021) A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regard to Firm Performance

    Authors: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Index Type: İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale, Type: people.with_referee, Journal Name: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Number of Authors: 2, Month: Dezember, Language: Englisch, Volume: 7, Issue: 2, Page: 129-147, Doi: 10.15659/patu.7.2.058, ISSN: 2149-2638, Access Type: Elektronisch, Article Link: http://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/88-published.pdf , Subject Matter Knowledge: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>marketing capabilities,adaptive marketing capabilities, Article Type: Originalartikel,

  • International

    Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing

    Authors: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Type: Zusammenfassender Bericht, Event Name: 26. Pazarlama Kongresi, Event Start Date: 23/06/2022, Event End Date: 25/06/2022, Number of Authors: 2, Language: Englisch, Publication State: Special Issue: Not Exists, Access Type: Elektronisch, Article Link: http://www.pazarlama.org.tr/ppadpk-2022/ , Country: TURKEY, City: Kırşehir, Subject Matter Knowledge: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>Ürün ve Marka Yönetimi,

    İşte Güçlenme Çalışanların İşten Ayrılma Niyetlerini Azaltır mı? Bir Araştırma

    Authors: ÇANKIR BİLAL, CERİT MUSTAFA MURAT, Type: Volltextpapier, Event Name: 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Event Start Date: 12/05/2022, Number of Authors: 2, Language: Türkisch, Publication State: Published, Published Date: 05/07/2022, Special Issue: Not Exists, Access Type: Elektronisch, Article Link: https://isletmecilik.org/page.aspx?sID=79 , Country: TURKEY, City: Kahramanmaraş, Subject Matter Knowledge: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Strateji>Örgütsel Davranış>Stratejik Yönetim>Sağlık Kurumları Yönetimi,

    A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance

    Authors: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Type: Zusammenfassender Bericht, Event Name: 25. Pazarlama Kongresi, Event Start Date: 30/06/2021, Number of Authors: 2, Language: Englisch, Publication State: Special Issue: Not Exists, Access Type: Printversion+Elektronisch, Article Link: http://pazarlama.org.tr/ppadpk-2021/index.php?menu=577 , Subject Matter Knowledge: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Uluslararası Pazarlama>çeviklik,agility,pazarlama yetenekleri,

  • (2022) Türk-Alman Üniversitesi Dijital Dönüşüm Mükemmeliyet Merkezi

    Project State: in Bearbeitung, Project Budget: 3000000, Currency: Turkish Lira, Type of Project: Position in the Project: Asisstent Projekt Koordinator,

Contact

Contact details

E-Mail: cerit@tau.edu.tr


Office Phone Number: : +902163333234

Internal: : 3234