Öğr. Gör.
Mustafa Murat CERİT

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme

Kısa Özgeçmiş

Eğitim

2018 -
Doktora

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR)
2015 - 2017
Yüksek Lisans

Universitaet Bremen

2004 - 2008
Lisans

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Akademik Ünvanlar

2018
Öğretim Görevlisi

TÜRK-ALMAN ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

AKADEMİK ÇALIŞMALAR

  • Uluslararası

    (2025) Examining the change in brands’ marketing communication during COVID-19 from crisis communication perspective

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Endeks Türü: ESCI: Emerging Sources Citation Index, Tür: people.with_referee, Dergi Adı: Management & Marketing, Yazar Sayısı: 2, Ay: Haziran, Dil: İngilizce, Cilt: 20, Sayı: 2, Sayfa: 22-45, Doi: 10.2478/mmcks-2025-0009, ISSN: 1842-0206, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: https://sciendo.com/article/10.2478/mmcks-2025-0009 , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi, Makale Türü: Özgün Makale,

    Ulusal

    (2021) A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regard to Firm Performance

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Endeks Türü: İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale, Tür: people.with_referee, Dergi Adı: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Yazar Sayısı: 2, Ay: Aralık, Dil: İngilizce, Cilt: 7, Sayı: 2, Sayfa: 129-147, Doi: 10.15659/patu.7.2.058, ISSN: 2149-2638, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/88-published.pdf , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>marketing capabilities,adaptive marketing capabilities, Makale Türü: Özgün Makale,

  • Uluslararası

    Text Mining Applications to Brands’ Social Media Messages Pre-, During and Post-Pandemic

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Tam Metin Bildiri, Etkinlik Adı: European Marketing Academy 15th Regional Conference, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 25/09/2024, Yazar Sayısı: 2, Dil: İngilizce, Yayın Durumu: Yayımlanmış, Basım Tarihi: 25/09/2024, Özel Sayı: Yok, Sayfa: 1-10, ISSN: 2709-1589, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: https://proceedings.emac-online.org/index.cfm?abstractid=R2024-122611&Text%20Mining%20Applications%20to%20Brands%E2%80%99%20Social%20Media%20M , Ülke: PORTEKİZ, Şehir: Lizbon, Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Pazarlama Araştırmaları>Pazarlama İletişimi,

    Ulusal

    Metin Madenciliği ile Markaların Sosyal Medya Mesajlarının İncelenmesi: Pandemi Öncesi, Sırası ve Sonrası Dönemi Kapsayan Bir Araştırma

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Tam Metin Bildiri, Etkinlik Adı: 27. Pazarlama Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 30/05/2024, Etkinlik Bitiş Tarihi: 01/06/2024, Yazar Sayısı: 2, Dil: Türkçe, Yayın Durumu: Yayımlanmış, Basım Tarihi: 16/08/2024, Özel Sayı: Yok, Sayfa: 423-437, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://pazarlama.org.tr/ppadpk-2024/uploads/files/27.%20Pazarlama%20Kongresi%20Bildiri%20Kitab%C4%B1%281%29.pdf , Ülke: TÜRKİYE, Şehir: Erzurum, Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>metin madenciliği,COVID-19,

    Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Tam Metin Bildiri, Etkinlik Adı: 26. Pazarlama Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 23/06/2022, Etkinlik Bitiş Tarihi: 25/06/2022, Yazar Sayısı: 2, Dil: İngilizce, Yayın Durumu: Özel Sayı: Yok, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://www.pazarlama.org.tr/ppadpk-2022/ , Ülke: TÜRKİYE, Şehir: Kırşehir, Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>Ürün ve Marka Yönetimi,

    A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Tam Metin Bildiri, Etkinlik Adı: 25. Pazarlama Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 30/06/2021, Yazar Sayısı: 2, Dil: İngilizce, Yayın Durumu: Yayımlanmış, Basım Tarihi: 30/06/2021, Özel Sayı: Yok, Erişim Türü: Basılı+Elektronik, Makale Linki: http://pazarlama.org.tr/ppadpk-2021/index.php?menu=577 , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Uluslararası Pazarlama>çeviklik,agility,pazarlama yetenekleri,

  • Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)

    (2022) Türk-Alman Üniversitesi Dijital Dönüşüm Mükemmeliyet Merkezi

    Proje Durumu: Devam Ediyor, Proje Bütçesi: 3000000, Para Birimi: Türk Lirası, Proje Türü: Projedeki Konumu: Proje Koordinatörlüğü Yrd.,

İş Deneyimi

2011 2014

Uluslararası Satış Uzmanı

FMB Kuyumculuk Ltd.Şti.
2008 2010

Uluslararası Satış Temsilcisi

Figür Kuyumculuk Ltd.Şti.
2007 2008

Finans ve Kontrol Stajyeri

Tellcom İletişim Hizmetleri A.Ş.
2005 2005

Satış Stajyer

Otokoç Otomotiv

İletişim

İletişim Bilgileri

E-Posta: cerit@tau.edu.tr


Ofis Telefon Numarası: : +902163333234

Dahili: : 3234