Öğr. Gör.
Mustafa Murat CERİT

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

İşletme

Kısa Özgeçmiş

Eğitim

2018 -
Doktora

İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İŞLETME (DR)
2015 - 2017
Yüksek Lisans

Universitaet Bremen

2004 - 2008
Lisans

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ

İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Akademik Ünvanlar

2018
Öğretim Görevlisi

TÜRK-ALMAN ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYE

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

AKADEMİK ÇALIŞMALAR

  • Ulusal

    (2021) A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regard to Firm Performance

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Endeks Türü: İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale, Tür: people.with_referee, Dergi Adı: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Yazar Sayısı: 2, Ay: Aralık, Dil: İngilizce, Cilt: 7, Sayı: 2, Sayfa: 129-147, Doi: 10.15659/patu.7.2.058, ISSN: 2149-2638, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/88-published.pdf , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>marketing capabilities,adaptive marketing capabilities, Makale Türü: Özgün Makale,

  • Uluslararası

    Thematic Analysis of Brand Response Strategies of Organizations to COVID-19 Based on SCCT and Message Framing

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Özet Bildiri, Etkinlik Adı: 26. Pazarlama Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 23/06/2022, Etkinlik Bitiş Tarihi: 25/06/2022, Yazar Sayısı: 2, Dil: İngilizce, Yayın Durumu: Özel Sayı: Yok, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://www.pazarlama.org.tr/ppadpk-2022/ , Ülke: TÜRKİYE, Şehir: Kırşehir, Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>Ürün ve Marka Yönetimi,

    İşte Güçlenme Çalışanların İşten Ayrılma Niyetlerini Azaltır mı? Bir Araştırma

    Yazarlar: ÇANKIR BİLAL, CERİT MUSTAFA MURAT, Tür: Tam Metin Bildiri, Etkinlik Adı: 21. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 12/05/2022, Yazar Sayısı: 2, Dil: Türkçe, Yayın Durumu: Yayımlanmış, Basım Tarihi: 05/07/2022, Özel Sayı: Yok, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: https://isletmecilik.org/page.aspx?sID=79 , Ülke: TÜRKİYE, Şehir: Kahramanmaraş, Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Yönetim ve Strateji>Örgütsel Davranış>Stratejik Yönetim>Sağlık Kurumları Yönetimi,

    A Theoretical Discussion on Marketing Agility and Adaptive Marketing Capabilities in Regards to Firm Performance

    Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Özet Bildiri, Etkinlik Adı: 25. Pazarlama Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 30/06/2021, Yazar Sayısı: 2, Dil: İngilizce, Yayın Durumu: Özel Sayı: Yok, Erişim Türü: Basılı+Elektronik, Makale Linki: http://pazarlama.org.tr/ppadpk-2021/index.php?menu=577 , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Ürün ve Marka Yönetimi>Uluslararası Pazarlama>çeviklik,agility,pazarlama yetenekleri,

  • Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç)

    (2022) Türk-Alman Üniversitesi Dijital Dönüşüm Mükemmeliyet Merkezi

    Proje Durumu: Devam Ediyor, Proje Bütçesi: 3000000, Para Birimi: Türk Lirası, Proje Türü: Projedeki Konumu: Proje Koordinatörlüğü Yrd.,

İletişim

İletişim Bilgileri

E-Posta: cerit@tau.edu.tr


Ofis Telefon Numarası: : +902163333234

Dahili: : 3234