Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Endeks Türü: ESCI: Emerging Sources Citation Index, Tür: people.with_referee, Dergi Adı: Management & Marketing, Yazar Sayısı: 2, Ay: Haziran, Dil: İngilizce, Cilt: 20, Sayı: 2, Sayfa: 22-45, Doi: 10.2478/mmcks-2025-0009, ISSN: 1842-0206, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: https://sciendo.com/article/10.2478/mmcks-2025-0009 , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi, Makale Türü: Özgün Makale,
Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Endeks Türü: İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale, Tür: people.with_referee, Dergi Adı: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Yazar Sayısı: 2, Ay: Aralık, Dil: İngilizce, Cilt: 7, Sayı: 2, Sayfa: 129-147, Doi: 10.15659/patu.7.2.058, ISSN: 2149-2638, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/88-published.pdf , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>marketing capabilities,adaptive marketing capabilities, Makale Türü: Özgün Makale,