Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Endeks Türü: İlgili alanda önde gelen ülkelerin hakemli bilimsel/mesleki dergilerinde yayımlanmış tam makale, Tür: people.with_referee, Dergi Adı: Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, Yazar Sayısı: 2, Ay: Aralık, Dil: İngilizce, Cilt: 7, Sayı: 2, Sayfa: 129-147, Doi: 10.15659/patu.7.2.058, ISSN: 2149-2638, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://www.betadergi.com/patu/yonetim/icerik/makaleler/88-published.pdf , Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>marketing capabilities,adaptive marketing capabilities, Makale Türü: Özgün Makale,
Yazarlar: CERİT MUSTAFA MURAT, KARAOSMANOĞLU ELİF, Tür: Tam Metin Bildiri, Etkinlik Adı: 27. Pazarlama Kongresi, Etkinlik Başlangıç Tarihi: 30/05/2024, Etkinlik Bitiş Tarihi: 01/06/2024, Yazar Sayısı: 2, Dil: Türkçe, Yayın Durumu: Yayımlanmış, Basım Tarihi: 16/08/2024, Özel Sayı: Yok, Sayfa: 423-437, Erişim Türü: Elektronik, Makale Linki: http://pazarlama.org.tr/ppadpk-2024/uploads/files/27.%20Pazarlama%20Kongresi%20Bildiri%20Kitab%C4%B1%281%29.pdf , Ülke: TÜRKİYE, Şehir: Erzurum, Alan Bilgisi: Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Pazarlama İletişimi>Pazarlama Araştırmaları>metin madenciliği,COVID-19,
Proje Durumu: Devam Ediyor, Proje Bütçesi: 3000000, Para Birimi: Türk Lirası, Proje Türü: Projedeki Konumu: Proje Koordinatörlüğü Yrd.,